Tuesday, December 10, 2013

Comfort zone... Or out of it!


Good morning beautiful! Today I'm doing something that completely takes me from my comfort zone. I accepted an invite to talk about a personal experience because it came from a very special person but I have to say, I'm a bit nervous, to say the least... wish me luck and have a fabulous day! xoxo


Bom dia alegria! Hoje vou fazer algo que me tira completamente da minha zona de conforto. Aceitei um convite para falar sobre uma experiência pessoal porque ele veio de uma pessoa muito especial mas, tenho que confessar, estou um pouco nervosa... Desejem-me sorte e tenham um óptimo dia! xoxo


Buenos dias guapas! Qué tal? Hoy estoy haciendo algo que me toma por completo de mi zona de confort. Acepté una invitación para hablar de una experiencia personal, porque se trataba de una persona muy especial, pero tengo que decir que estoy un poco nerviosa, por decir lo menos ... Deséame suerte y que lo pasen muy bien. Besazo!



#comfortzone #morning #goodday #experience #dontlookback