Sunday, June 16, 2013

I'm Not Lost!


I'm ready for a seaside lunch. It's an amazing day around here, the sun is really bright it's still pretty hot so white seemed like the perfect color for our lunch date! I decided to go on a total white look, just sprinkled it with super high pink shades heels. When it's hot like this I rather to keep it simple, don't you?

Hope you like it! Let me know and enjoy your Sunday :)

Xoxo.


Estoy lista para una comida en la playa. El día está increíble aquí, el sol es fuerte y muy caliente, por eso, blanco me pareció el color perfecto para nuestra salida! He optado por un look en blanco completo, con sólo un toque de color dado por mis super tacones en tonos de rosa! Cuando el día es tan caliente como hoy, me gusta mantener la ropa simple, ¿y tú?

Espero que os guste! Déjame tus opiniones y que lo pasen muy bien :)

Besazos!


Estou pronta para um almoço à beira-mar. Está um dia incrível por aqui, o sol está forte e bastante quente por isso, o branco pareceu-me a cor perfeita para a nossa saída! Optei por um look em branco total, apenas com um toque de cor dado pelos meus saltos super altos em tons de rosa! Quando está assim quente como hoje, gosto de manter os outfits simples, e vocês?

Espero que gostem! Deixe-me as vossas opiniões e tenham um domingo fabuloso :)

Beijocas.



Shoes Zara
Sunglasses El Caballo
Bag Just Cavalli at Ideiatex
Gold bracelet and rings Parfois