Wednesday, April 24, 2013

Lovely business...


Today's look reflects the busy week I've been having and that's great, by the way. I'm not complaining, never! I decided to go with this Love Moschino dress and paired it up with some more softer elements like the lace scarf and the pearls. Black stilettos were a must to keep the "Audrey" look but this Just Cavali  bag breaks all the rules, keeping it trendy and not at all old or retro. I just love to mix up different pieces and create looks that at first might be unlikely. What do you think?

Hope you like it! Have a great day :)


El look de hoy refleja la ajetreada semana que he tenido y eso es genial, por cierto. Yo no me quejo, ¡nunca! Me decidí a ir con el vestido Love Moschino y emparejado con algunos elementos más suaves como el pañuelo de encaje y las perlas. Stilettos negros eran un must para mantener el look "Audrey", pero este bolso Just Cavali rompe todas las reglas, dándole un look moderno y nada anticuado o retro. Me encanta mezclar diferentes piezas y crear looks que en principio podría ser poco probable. ¿Y a vosotros, os gusta?

Espero que os guste! Tiene un gran día :)


O look de hoje reflecte a semana agitada que tenho tido e isso é óptimo. Eu não me queixo, nunca! Decidi usar este vestido Love Moschino e combiná-lo com alguns elementos mais suaves, como o lenço de renda e as pérolas. Stilettos pretos eram um must para manter o look "Audrey" mas esta mala Just Cavali quebra todas as regras, mantendo-o trendy e nada envelhecido ou retro. Eu adoro misturar diferentes peças e criar looks que a princípio poderiam parecer improváveis. O que vos parece?

Espero que gostem! Tenha um óptimo dia :)

Dress Love Moschino
Purse Just Cavali
both from Ideiatex
Shoes Bershka
Belt Zara
Bracelets Stradivarius
Scarf - don't remember!
Foot Tatoo by tattooist Ricardo Silvestre